יום שבת, 26 בפברואר 2011

אדום - ירוק

כשכל עין מסתכלת לכיוון אחר צריך לעזור להן להסתכל על אותו הדבר.
פריזמות משמשות באופן גורף בעולם רק עד מידה 9 שנמצאת בתוך העדשה.
במקרים טיפוליים חריגים כמו זה משתמשים בפריזמות פלסטיק הנדבקות על המשקף (הפסים) השוברים את האור בזווית המתאימה.


כשהתחלתי ללכת עם פריזמות מודבקות הייתי חייבת להשתמש במשקפיים אדום - ירוק כדי שהמוח ידע שהוא בתהליך לימודי ולא יכנס להלם שכן תמונת העולם שנוצרה לי הייתה פסיכדלית לחלוטין כאילו הייתי על סמים קשים.
לצערי כישורי עריכת התמונה שלי לא מזהירים ולא תצליחו לקבל את ההרגשה באמת אבל כן ניתן להבין מכך שתמונת העולם המתקבלת כלל לא אמינה.
התמונה המקורית

התמונה דרך העיניים הפוזלות שלי עם הפריזמה
























בשלב הבא צריך לגרום למוח לשכוח איך רואים חד עינית אז הייתי חייבת ללכת עם פריזמות או לשים רטייה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה